Wednesday, May 19, 2010

my sweet 17!!heeee

Alkesahnya pada satu hari..aku telah membuat pemeriksaan kandungan seperti biasa di hospital pakar puteri JB. Masa tu kalau tak silap usia baby dah masuk 4 bulan. Jadinya ketika itu perut dah mula nampak dan aku pon dah mula pakai baju pregnant.



Nurse arahkan aku ke toilet untuk amik urine. Di puteri ni, aku kena keluar dari klinik doctor untuk ke tandas dan menggunakan tandas orang ramai di hospital tu. Tak jauh pon tapi leceh sebab ramai orang. Mula-mula masuk tandas, aku dah terperasan sorang makcik cleaner ni pandang aku. Sambil menunggu toilet yang kosong, aku nampak makcik ni dok tengok lagi. cantik sangat kot aku aritu. haha. tak kesah la kan. biase la orang nak pandang. biorkan aje.



Bila dah setel, aku kuor dan terus ke lab anto urine tu dan patah balik ke klinik. Aku kena lalu balik tandas tadi dan makcik tadi ada di luar tandas dan masih memandang aku macam tadi. erkk...nape ni makcik?? bila aku melintasi je makcik tersebut, terus dia bercakap dengan agak lantang..'huhh!!mengandung!!!'erkkkkk.....salah ke aku mengandung???aku terus suspek makcik tu mikir yang bukan2 pasal aku..huhuhu..makcik..makcik...takpela..kalau betulla seperti yang aku sangka...saya maafkan..dalam maksud tersiratnya makcik nak kata saya nampak muda kan untuk mengandung!!muahahaha...



Jadinya aku wish untuk diri sendiri SWEET 17 lah...jangan muntah ye...haha..nak nyanyi sket..



happy birthday to me..

happy birthday to me...

happy birthday to myself...

happy birthday to meeee.....:-))


birthday cake berbentuk handbag...apakah maknanya??my dear hubby please take note..hehehehe....i tak kesah ngan adiah tu. dapat jage me and baby sampai sebulan tu pon dah cukup bermakna..:-))


Hadiah yang paling bermakna untuk birthday kali ni ialah baby yang bakal lahir tak lama lagi ni. i can't wait to see u my dear baby! Harap segalanya dipermudahkan...



5 comments:

N o R A s H i k i N said...

hihi :D biasa la tu...aweks muda..ops! awet muda...hihi..makcik tu jeles kt ko la Jaa :)

Unknown said...

laaa..tu gambo kek kerr? ingtkn hadiah ija dpt...

ija said...

kak ekin,mungkin makcik tu idolakan saye..hehehe

kak wardah..bertuahnye kalau dpt beg chanel..hehe

Unknown said...

hehe..ija...last2 minute nak beranak ni bykkan mengemop, menyapu, mengemas umah n etc. InsyaAllah dipermudahkn dan bsemangat nak meneran ...mcm akak ni..bsemangat meneran, tp muka je merah2, baby xkuar2 pun..ihihihi..tu penting gak praktis teknik pernafasan utk first timer mommy mcm kite ni..! good luck!

diana said...

ija!!!miss u..huhuhu igt nk tgok gmbr ko latest kt blog ni..xde plak.
aku dh pesan ngn zue suh amik gmbr ko ngn perot ko..
hihihi..miss u!:)