Saturday, March 5, 2011

Happy 28th birthday abah Arissa!!

25 februari lepas birthday abah arissa yang ke 28. 28 tuh! Banyak dah nombornye. Ibu takde plan surprise party watsoever untuk abah. Da tua2 elok muhasabah diri je dari berparty2 kan.hiks. Birthday abah ni baru je setel pindah umah baru. Nanti kita cite pasal umah baru nih. Jom layan gambo2 pada hari kejadian.


Tema pakaian: pelbagai (Tema abah: Ayuh kita bersukan! ; Tema ibu: satu hari di hari raya ; Tema Arissa: Majlis akikah - Baju yang sama pakai masa akikah dia 8 bulan lepas.:-)

Menu: Kek Coklat kati (Nama asal kek coklat Amerika. Tapi sebab aku yang buat, jadi suke ati la kan letak name ape.heee. Lazat tak hengat. haha)
Menu lain2: Takde.Kek je semata. Tolong abaikan dekorasi kek.

Abah: Tuuu..tgk tuuu..depan tu Arissa..
Arissa: ish blocking la abah.. nak tengok tv nih


Arissa: Abah ngn ibu posing la eh. Arissa suke tengok katun lagi..




Okeh katun dah abis..say cheese!!!

Sronoknye dapat potong kek!!






Arissa: udah bersuap2 pulakk mak bapak saya nih..ade ape ni ek??

Arissa: ibu pulak kena suap..Arissa ni cane??tgk je ke???

Arissa: dapat berlakon je rase kek tu. mak saya skema tak bagi lagi saya makan kek..:-(


Disebabkan ibu dah tak berkerjaya ni, jadi tak dapat la nak bagi adiah yang gah2. Dulu leh la bagi adiah perfume miniature. GAH gilerrr..kehkehkeh..Dulu tak gah, sekarang apatah lagi. Tapi okla adiah tu import tu dari Malaysia. okla kan. Sebuah buku yang ditulis oleh seorang kawan sekolah. Nanti kita cite pasal buku ni. Sangat terkesan dihatiku. wah! Nampak sangat aku yang lebih2 nak bace.


Kami berdua doakan semoga abah dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, diberi keshatan yang baik dan sentiasa berada dalam rahmat Allah SWT. aminnn..we both love u so much!!



Fakta: Gamba2 diatas diambil sejurus ketiga2 org ni bgn pagi. Memang betul2 sejurus!!Agak2 sempat mandi tak??pikir2kanlah..hihihi..

3 comments:

i k i N said...

saya tahu....hihi...janji wangi :)

Anonymous said...

hahaha abah arissa paling smgt berposing..arissa,kamu sgt tembam n cute..xsbar nk cium2 n cubit pipi2 hehehe...nway happy bday abah arissa

-acik-

Puan Puteri Hafiza said...

betul tu kak ikin..xde sape nk bau pon..hehe

biasela abah tu acik.raja posing..kekeke