Saturday, March 27, 2010

kenduri doa selamat

Setel dah kenduri doa selamat sempena mak buyung nak bersalin nanti. Semoga ibu dan baby sentiasa sihat dan dipermudahkan segala urusan..aminnn..


Menu untuk kenduri doa selamat ni..mee soto, pulut, sambal tumis serta air kiwi dan kopi. Aku buat begedil ayam for the 1st time in my life. sudah pasti la percubaan pertama selalunya banyak kekurangan.hiks..Tetamu yang datang amat musykil dengan kehadiran 'cucur ape pon x tau lah' ada di tempat hidangan kerana rupa bentuknya sungguh tidak tentu arah sekali..kahkahkah. jadi tak koser la aku nak snap gambar begedil aku tuh. heee..


Kenduri ni takde la penat sangat even kakitangannye ada 2 orang saje sebab menu yang simple untuk hidangan minum pagi je. TAmbah plak buat secara buffet. tengahri da siap setel basuh pinggan mangkuk siap simpan semula..setel..Sesuai untuk mak buyung tak perlu bekerja keras sangat.


oh btw, begedil aku tu, rasenye sedap ..ahakss..walaupun rupenye hancus..hihi..cam tuan yang buat tu la..walaupun tak brape cantik tapi baik ati..boleyy??

bagi menyerikan entry aku kali ni, aku paste la jugak gamba begedil yang ku google.:-)

2 comments:

N o R A s H i k i N said...

huh! klw ija masak mane penah x sedap...daging masak kicap mu msaih segar di ingatan ku..ngee :D

Puan Puteri Hafiza said...

haha...xde maknenye sedap..